Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2017 13:17 - Привет съблогъри...
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3955 Коментари: 9 Гласове:
17

Последна промяна: 15.07.2017 14:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



                          Привет съблогъри.

На последък не публикувам нищо, но не спирам да ви чета. В полезрението на Блог.БГ има най различни пишещи, които заслужават вниманието на четящите тук хора. Умишлено няма да посоча имена, за да мога малко от малко да раздвижа духовете по отношение на полемиката( споровете, литературни, битови, улични и т.н.) Е явно аудиторията на блога е с широк възрастов диапазон, което предполага словестни сплетни и драми по между ни. Кой от голямото село Сф, кой от малките провинции, но аз специално не правя разлика м/у провинцията и големите селяндури (чукундури) и винаги с удоволствие се наслаждавам на непримиримата словестна престрелка, която се води, като полесражение на лешоядите в Блог.БГ. Не вярвам да съм талантлив и не обичам гръмките изяви, за да не си навличам и завиждащи врагове тук в блога. Също и не съм започнал да пиша от малък, но се опитвам да конпенсирам това, като вече прекалено голям за възрастта си. Болога ми предоставя тази платформа, за което съм радостен, че имам такава възможност да излагам мнислите си. А не, не се надявам на голяма ауидитория, като следя в последно време, колко хора влизат в блоговете. Дано след това, което пиша да не заври и закипи от допирни и спорни точки на възмездие и отчаяние.

  image

    И ето това съм аз:
Винаги съм искал да излагам мислите си някъде още от малък, за да изпълвам моите мечти и надежди - животът си струваше, струва и сега да се живее. Често ми се случва да живея и с мислите за вечната и незаменима любов. Мечтаех, но не изпълнявах. Дано Бог да ми прощава. Да бях млад и неустоимо агресивено/безстрашен в мечтите на младостта си. Някои се раждаха, сбъдваха, а други ги пропилявах, като за пропуснатото нямаше изкупление, а трябваше да бъде заплащано, като не написаното ми стихо, неописаният ми разказ за неопитаното още в чашата ми червено вино.

                 image
   Тук хищниците блогови се промъкват ден и нощ. А някои дори и не спят с техните словестни (нежности), като гръмотевични излияния, докато разкъсат надеждите и на най закоравелите блогъри/графоимани, като обръщат надеждите им в позор и отчаяние за словестна адекватност и позор. Под сурдинка ще си споделя, че аз все още си мечтая, че любовта все някога ще дойде при мене, при всички нас и ние ще си заживеем живота заедно. Но какво се чудя, та ние сме все заедно в блоговата ни локвичка. Но има мечти, които никога не могат да се сбъднат, както има бури, които не могат да се преодолеят. Имаме мечти... животът ни да бъде толкова раличен от ада в който живеем, толкова различен от това, което изглежда.

                  image

   Сега животът е унищожил мечтата ми, която имах преди. Блогът бе и е една голяма изненада за мене, вече пет години шоу-блог. Искам да чета много от вас, като - Чу, Радерс, Валбен, Елиона, Стела50, Катан, Соасоа, Блиц, Кушел, Бегетрон, Юлия, Деденце, Забавната,
Старчето и много други( да ме прощават тези, които съм пропуснал). Всички вие сте зашеметяващо добри пишещи. Невероятни сте. Мисля си, че вие сте най силният възможен зов за събуждане на заспалото ни политическо ежедневие. За мене е чест да бъда между вас.

   aip55






Тагове:   мечти,   привет,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - а4о, здраво ,френд..
15.07.2017 15:59
много е важно човек , да бъде
добър Читател..
след това, другото идва от само себе си..
хубава музика, закачливи картинки..
ще си открадна една..
и както винаги , благодаря за твоята Светлина и топлина..
пп
липсват ми твоите разкази..
в тях има толкова истина, нежност и мъка..
майстор си в тази еуфорична драма..
твоя почитателка fuer immer .))
Julia

цитирай
2. aip55 - много е важно човек, да бъде добър ...
15.07.2017 16:36
milady написа:
много е важно човек , да бъде
добър Читател..
след това, другото идва от само себе си..
хубава музика, закачливи картинки..
ще си открадна една..
и както винаги , благодаря за твоята Светлина и топлина..
пп
липсват ми твоите разкази..
в тях има толкова истина, нежност и мъка..
майстор си в тази еуфорична драма..
твоя почитателка fuer immer .))
Julia


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря за мнението ти Ю....
Интересно минусчиите, защо не се аргументират за минусите им?
Може би са срамежливи или пък отвратително глупави за да не се аргументират.
Ще дойде и това време за разкази. В тези жеги само басейните са в за предпочитание... Хубави почивни дни фрЕндКЕ...
цитирай
3. stela50 - Здравей, Ангел... чета споделените мисли,
15.07.2017 17:00
слушам страхотната музика... и да... липсват ми твоите разкази...
когато човек влага чувства, когато пише със сърцето си - получава се.
Тя, любовта идва при всеки от нас рано, или късно... случва се
и да я подминем, забързани и уморени, но идва отново и отново.
Спомних си думите на приятел - "Мечтата...е другото име на живота"...
Благодаря ти за топлината и откровението, което се усеща в написаното от теб,
за хубавите моменти на страничката ти, за уважението и приятелството в блога...
Пожелавам ти от сърце здраве, любов, вдъхновения, сбъдвания !
цитирай
4. zax - Език като шпага, това запомнил съм ...
15.07.2017 17:13
Език като шпага, това запомнил съм за теб.
Разпра веднъж ми - крачола, ръкава
и зарече в бавна смърт. ... ;)))

Жив и здрав бъди.
цитирай
5. aip55 - слушам страхотната музика. . . и да. ...
15.07.2017 18:05
stela50 написа:
слушам страхотната музика... и да... липсват ми твоите разкази...
когато човек влага чувства, когато пише със сърцето си - получава се.
Тя, любовта идва при всеки от нас рано, или късно... случва се
и да я подминем, забързани и уморени, но идва отново и отново.
Спомних си думите на приятел - "Мечтата...е другото име на живота"...
Благодаря ти за топлината и откровението, което се усеща в написаното от теб,
за хубавите моменти на страничката ти, за уважението и приятелството в блога...
Пожелавам ти от сърце здраве, любов, вдъхновения, сбъдвания !

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
И аз ти благодаря сърдечно за хубавите думи Таня.
А пък ти си двигателя на поетичният подиум в блога!
Хубави почивни дни!

цитирай
6. aip55 - Език като шпага, това запомнил съм ...
15.07.2017 18:08
zax написа:
Език като шпага, това запомнил съм за теб.
Разпра веднъж ми - крачола, ръкава
и зарече в бавна смърт. ... ;)))

Жив и здрав бъди.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Малко ми е трудно да осмисля коментара Ви Закс!
Е чак пък толкова пиперлив език да имам, не ми се вярва,
но щом така сте почувствал Благодаря за коментара Ви!
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Привет и от мен, картинките ти много ...
16.07.2017 12:54
Привет и от мен, картинките ти много ми харесват. Ти се забавляваш с неща, които отблъснаха много хора от блога и ми беше интересно да разбера гледната ти точка. Да, това е начина да се издигнеш над нещата, успех и нататък.
цитирай
8. aip55 - Привет и от мен, картинките ти много ...
16.07.2017 13:57
kasnaprolet9999 написа:
Привет и от мен, картинките ти много ми харесват. Ти се забавляваш с неща, които отблъснаха много хора от блога и ми беше интересно да разбера гледната ти точка. Да, това е начина да се издигнеш над нещата, успех и нататък.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Привет пролет....
Всеки си има начин и почерк на писането.
Ти си една от блогърките, които уважавам, защото постингите ти допринасят за образоването, културата и възпитанието.
Е, не всичко при мене е идеално.
Хм! Гледната ми точка... Пиша си това, което чувствам и разбирам.
Не се вълнувам от интригите и уличните дискусии в блога.
Не влизам никога в пререкания, а най важното, е че
нямам претенции за пишещ и никога не давам минус на които и да е постинг.
А за блога мога да кажа, че винаги е имало възход и падение,
което не трябва да ни учудва. Блога винаги има четящи, за това
мисля, че няма да се затрие, а ще продължи да дава своят принос в културата и възпитанието ни!
Хубави почивни дни и ти благодаря за коментирането при мене...
цитирай
9. zaw12929 - Да прочетеш и сложиш минус не го р...
29.07.2017 10:31
Да прочетеш и сложиш минус не го разбирам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1480900
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031