Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2014 06:02 - Безсъние
Автор: distrelets Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2307 Коментари: 8 Гласове:
16

Последна промяна: 30.07.2014 06:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Безсънието тази нощ ме навести.
Зададе ми един милион въпроси.
На всеки час ме будеше със вик,
а аз отчаяно съня си просех.

Нахалството му беше безгранично.
Поканих го на чаша вино със мечти.
Нали съм си добра и съм възпитана,
налях му вино, седнах и простих.

Не подозирах, че мечтите ще поиска
да ги мечтаем заедно в нощта.
Въпросите - ах, как умът ми стискат!
Мечтите - консумирам ги сама.

Побъбрихме си, сякаш сме приятели.
Не ме остави. Чак ми домиля.
Изпушихме дори една цигара.
Изпратих го до външната врата.

Погледнах през прозореца.
Небето ме посрещна, просветля.
Изсвири клаксон, раздвижиха се хората.
Усмихнах се и поздравих деня.

image




Гласувай:
16



1. megg - Здравей, Диди!
30.07.2014 14:47
Тези " един милион въпроси " винаги идват нощем, понякога болят ...
И колко е хубаво, че си ги изпратила на зазоряване, с усмивка в утрото на новия ден!
Поздрав от сърце, с усмивка!
цитирай
2. distrelets - Здравей, мила Megg,
30.07.2014 14:55
megg написа:
Тези " един милион въпроси " винаги идват нощем, понякога болят ...
И колко е хубаво, че си ги изпратила на зазоряване, с усмивка в утрото на новия ден!
Поздрав от сърце, с усмивка!


Разбира се, че с усмивка ще посрещна деня! Толкова го чакахме това слънце! Днес ми е важен ден! Стискай палци! :-D
цитирай
3. stela50 - Колко топло и нежно за нощните размисли
30.07.2014 15:45
в безсънните нощи... Диди... много хубав стих !
Тъга, обич, вяра, надежда... оптимистичен край...
Добър да е денят !
Прегръдки !
цитирай
4. distrelets - Благодаря ти, Таня!
30.07.2014 17:55
stela50 написа:
в безсънните нощи... Диди... много хубав стих !
Тъга, обич, вяра, надежда... оптимистичен край...
Добър да е денят !
Прегръдки !

От всички чувства има в стиха, така беше и през нощта. Разбрала си ме ! <3 Прегръдки, топли и безсънни :-D !
цитирай
5. makont - Поздрави, вдъхновено и пречистващо гостуване,
03.08.2014 10:42
"на чаша вино със мечти". Вземи най-хубавите, помечтай ги още и още, докато се сбъднат. Времето прекарано с Безсънието е най-градивното време. Усмивки!
цитирай
6. distrelets - Поздрави и от мен!
03.08.2014 16:43
makont написа:
"на чаша вино със мечти". Вземи най-хубавите, помечтай ги още и още, докато се сбъднат. Времето прекарано с Безсънието е най-градивното време. Усмивки!

Ех, тези нощи и това Безсъние ! Благодаря за хубавото пожелание :))))!
цитирай
7. benitta - Диди, настръхващо реално!
04.08.2014 21:59
Прекрасно изразено! Усещала съм го толкова пъти - чашата вино в тишината и шумът на мечтите... Безсъние, раждащо слънце, все пак..
Жалко, че късно се явявам, а си имала нужда от подкрепа за един важен ден :(
Изпращам ти огромен лъч позитивна енергия! <3
цитирай
8. distrelets - Благодаря ти, мило момиче!
04.08.2014 22:34
benitta написа:
Прекрасно изразено! Усещала съм го толкова пъти - чашата вино в тишината и шумът на мечтите... Безсъние, раждащо слънце, все пак..
Жалко, че късно се явявам, а си имала нужда от подкрепа за един важен ден :(
Изпращам ти огромен лъч позитивна енергия! <3

Знам, че щеше да ме подкрепиш в този ден! Денят ми беше успешен, но труден, признавам си!!!! Но пък се роди стихче, а и работа свършихме :) !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: distrelets
Категория: Лични дневници
Прочетен: 359570
Постинги: 84
Коментари: 586
Гласове: 3102
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930