Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2010 22:29 - Специален поздрав за 5555-я ми глас !
Автор: iliada1 Категория: Хоби   
Прочетен: 1242 Коментари: 5 Гласове:
8



Благодаря  ти  ,kaprizna!

5555  -красиво  число   и  добро!

ДВЕ е числото на планетата Луна. То определя приливите и отливите на нашия успех, дарява ни с чувство за дълг.


image

     Благодаря     на теб и всички приятели надникнали въпреки   "хладния"блог  и  гласували    за показаните в  него   картини!
     Щастлива съм ,че Ви имам!
      Бъдете   живи  и здрави  и нека   има само  големи  приливи  и  незначителни  отливи  .Нека      по петите да Ви да следва  само щастие!
    






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kaprizna - Благодаря ти, iliada1 !
28.09.2010 23:50
Понякога и аз съм заобиколена от високи ледени дръвчета...но само понякога, в повечето случаи стъпвам върху жарава...

Без дъх

В мен будуват от някога скитници,
в мен се скупчват ята от съдби,
в мен гуляят бохеми преситени
и си търсят беля мъдреци.

Дремят в мене босилкови корени.
Мандрагорно се вълчи нощта.
Неспособие бурно оспорва ме.
И избухвам на жива вода.

В миг помитам нечистите помисли.
Просияват в крайутринен мъх
от потоците втурнати промисли
и творят ме, творят ме... без дъх.

Дела Раи
цитирай
2. iliada1 - Чудесно е щом е само понякога-за разнообразие,но внимавай с жаравата!
29.09.2010 00:05
kaprizna написа:
Понякога и аз съм заобиколена от високи ледени дръвчета...но само понякога, в повечето случаи стъпвам върху жарава...

Без дъх

В мен будуват от някога скитници,
в мен се скупчват ята от съдби,
в мен гуляят бохеми преситени
и си търсят беля мъдреци.

Дремят в мене босилкови корени.
Мандрагорно се вълчи нощта.
Неспособие бурно оспорва ме.
И избухвам на жива вода.

В миг помитам нечистите помисли.
Просияват в крайутринен мъх
от потоците втурнати промисли
и творят ме, творят ме... без дъх.

Дела Раи



ТИ КАЗВАШ МИ - ОТ ОГЪНЯ ПАЗИ СЕ,



пък аз жаравата разравям с две ръце!

Пази се от безумството на лудия!

Защо? Нали и той човек е със сърце?

Не вярвай ти във клетва на предател,

остава си предател до смъртта!

Пази се от лукавство на приятел,

готов да те удари с нож в гърба.

Не се боя от тях, но се страхувам

от слепия със лазерния взор,

от глухия - със слух като мембрана,

невлизащ нивга с участта си в спор,

че дарба чудна имат те от Бога,

разбират туй, що другите не могат,

и страх ме е, че ще ме съдят Те

човешкото у мене щом умре!
цитирай
3. kaprizna - Да, трябва да бъдем нащрек...
29.09.2010 13:06
Много ми харесва! Твое ли е?
цитирай
4. iliada1 - Все едно аз съм го писала-ама не съм за съжаление!
29.09.2010 14:56
kaprizna написа:
Много ми харесва! Твое ли е?

Толкова много ми допадна , че въобще и не погледнах откъде го копирах!Срам!!!!!!
цитирай
5. veninski - Поздрави и от мен, приятелко!
22.02.2012 17:34
Поздрави и от мен, приятелко!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iliada1
Категория: Хоби
Прочетен: 622272
Постинги: 189
Коментари: 739
Гласове: 7610
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930